Gure ikastexeak 2011-2012 ikasturtean hasi zuen bere ibilbidea Ikasketa Kooperatiboko proiektuarekin.
Gaur egun, ikasketa kooperatiboa gure metodologian pisu handia duen jarduera da.
Hiru argudio:
Ikasketa kooperatiboa ikasle talde txikien erabilpen didaktikoa da, egitura horren bitartez, honako hauek bilatzen dira: berdintasunezko parte-hartzea ahalik eta gehien ziurtatzea eta beraien arteko aldibereko elkarreragina indartzea, taldean lan egiten ikasteaz gainera, taldekide guztiek proposatutako edukiak ikas ditzaten, norberaren ahalmenak neurri gorenera eramanik.
Ikasketa kooperatiboko talde bateko kideek erantzukizun bikoitza dute: irakasleak irakatsitakoa norberak ikastea eta taldekideek ere ikas dezaten laguntzea.
Irakasleek, berriz, bi xedetarako erabiltzen dute ikasketa kooperatiboa: ikasleek eskolako edukiak ikas ditzaten eta, aldi berean, taldean lan egiten eta solidario izaten ikas dezaten, azken bi horiek eskolako eduki gisa hartuta. Alegia, ikasteko kooperatu eta kooperatzen ikasi…
Metodologia hau garatzeko hiru lan eremu proposatzen dira:
A EREMUA: Taldearen kohesioa (kohesio dinamikak)
B EREMUA: Taldeko lana irakasteko baliabide gisa (lankidetza egitura kooperatiboak)
C EREMUA: Taldeko lana irakatsi beharreko eduki gisa (autorregulaziorako tresnak: ekipoko planak)